W ramach działań charytatywnych Alior Bank już po raz trzeci zaangażował się w akcję Fundacji Polsat „Mikołajkowy Blok Reklamowy”. Świąteczny spot Banku zatytułowany „Prezent”, promujący pożyczkę z Gwarancją Najniższej Raty, został wyemitowany w paśmie reklamowym, z którego dochód trafi do podopiecznych Fundacji Polsat.
W tym roku, 6 grudnia o godzinie 18:45, Telewizja Polsat wyemitowała dziesiąty, jubileuszowy „Mikołajkowy Blok Reklamowy”. Za każdego widza, który o tej porze włączył telewizor i obejrzał specjalnie przygotowane pasmo, reklamodawcy, m.in. Alior Bank, przekazali 1 grosz na konto Fundacji Polsat.
Tegoroczny „Mikołajkowy Blok Reklamowy” przyciągnął przed telewizory ponad 45% widzów w grupie 16-49. Według wstępnych szacunków pozwoliło to zebrać kwotę blisko 1,5 mln złotych, która w całości zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat.
Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii „Mikołajkowego Bloku Reklamowego” przyniosło blisko 12 mln zł wsparcia dla Fundacji Polsat, której celem jest wspieranie chorych dzieci przez dofinansowanie ich leczenia i rehabilitacji. Przez 16 lat swojej działalności Fundacja objęła pomocą ponad 21 500 dzieci i wsparła finansowo 1 140 szpitali i ośrodków medycznych.
Więcej informacji o akcji na stronie Fundacji Polsat - http://www.fundacjapolsat.pl
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/alior-bank-wsparl-mikolajkowy-blok-reklamowy-fundacji-polsat